صعود انگلیس و فرانسه- حذف دومین میزبان یورو 2012
 
درباره وبلاگ


دوستان این وبلاگ ، عاشقانه است! عاشقا بیایید! از عاشقای دل شکسته تا عاشقا و هوادارای فوتبال !!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 18447
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


هم قفس




در بازی فرانسه و سوئد ،در نیمه اول موقعیت هایی برای فرانسوی ها  و هم چنین تیم سوئد شکل گرفت اما توپی از خط دروازه ها نگذشت و بازی نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. اما نیمه دوم در دقیقه 54 زلاتان ابراهیموویچ با یک ضربه ی زیبا توپ را به گوشه ی دروازه فرانسه کوبید.


اما در دقیقه 91 بازی سوئدی ها با یک حمله تمام عیار توپ را به تیرک دروازه کوبیدند اما در برگشت این توپ با ضربه ی سر لارسون وارد دروازه فرانسه شد. و بازی با نتیجه 2-0 به نفع سوئد به پایان رسید اما این فرانسه بود که با 4 امتیاز پس از انگلیس به مرحله بعد صعود کرد

 

 

و اما در بازی انگلیس و اوکراین ، اوکراینی ها که کاپیتان با تجربه خود شوچنکو را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتند در دقایق ابتدایی بهتر از بریتانیایی ها کار کردند اما در ادامه بازی متعادلتر شد. در نیمه اول موقعیت گلزنی برای هر دو تیم ایجاد شد اما گلی به ثمر نرسید. امما نیمه دوم و دقیقه 48 وین رونی که اولین بازی خود در این رقابتها را تجربه میکرد توانست با ضربه سری که روی سانتر جرارد زد ، دروازه اوکراینرا بگشاید.

 

اما دقیقه 62 با ضربه دویچ دروازه جو هارت گشوده شد اما جان تری توپ را از دروازه بیرون کشید و در حالی که توپ کاملا از خط دروازه گذشته بود داور با اشتباهی فاحش گل را نپذیرفت. گرچه تا انتهای بازی اوکراینی ها حملات زیادی انجام دادند اما هیچ کدام منجر به گل نشد و در یک نتیجه ی ناعادلانه انگلیس با تک گل رونی پیروز میدان شد و با 7 امتیاز به مرحله بعد صعود کرد.




پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته